måndag 3 januari 2011

Ett bra skidpass

Ikväll kunde jag äntligen köra ett välbehövligt skidpass. Har varit hängig tre dagar över nyårshelgen (t.o.m. före jag öppnade champagneflaskan :) Det var synd att missa tre bra träningsdagar där på ledigheten, de hade suttit bra. Men å andra sidan får jag väl vara glad att det inte blev längre sjukdom än så.

Nu har jag fått igång internet i huset, det krävdes dock några kvällars detektivarbete. Nu kan jag dock ALLT om telefonledningar och uttag så är det någon som har problem är det bara att fråga ;-)

Jag avslutade för övrigt 2010 på ett bra sätt med en delseger i nattcupen (stads/skoterspår-orientering) vilket gladde mig mycket! Jag ska försöka rida på den guldkänslan länge... :-) 

2 kommentarer:

  1. Gött! Jag som måste ta itu med mina tele ledningar då inte min telefon funkat på 2 år. Behöver jag expert hjälp så vet jag :)

    SvaraRadera
  2. Jajjemän det är bara att höra av sig... men just ja din telefon funkar ju inte så ;-)
    Om vi en vacker dag kör ett långpass eller så så hinner jag ge dig lite tips om jag inte får flåsa för mycket :-)

    SvaraRadera