tisdag 11 januari 2011

Fett


Ni kommer väl ihåg att jag beställde vinterdäck till cykeln före jul...? Nu är de påmonterade iaf. För första gången i mitt liv ämnar jag cykla MTB som träning på vintern. Prova iaf. Jag satte dem inte på min vanliga pendlarcykel, där får de billiga vinterdäcken sitta kvar så får jag hanka mig fram med dem. Men nu ser jag fram emot att testa min riktiga MTB på snöfyllda gator och cykelvägar! Skogsstigar är nog uteslutna pga all snö.

På tal om snö, ikväll åkte jag ett skidpass. Kände mig piggare och starkare än i helgen. En tävling är alltid bra för att katapultas framåt formmässigt. Ikväll var det perfekta hårda spår, perfekt temperatur -2 och mycket folk ute och åkte... Jag hade gärna åkt hur långt som helst men jag fick begränsa mig till en timme:-/ Mycket härligt pass var det dock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar